Audiences

Via klantsegmentaties is precies in kaart gebracht wie je doelgroep is. Nu wil je ze natuurlijk ook bereiken. Door je te richten op de juiste doelgroep en kanalen, verhoog je de respons en verbeter je de conversie. Maar welke kanalen leveren het beste rendement? Met onze data en inzichten helpen we je om jouw klanten en prospects te vinden en bereiken, zodat je relevant en consistent met ze kunt communiceren. Met de koppeling van onze data aan online gebruikersprofielen is gerichte communicatie via social media en display advertising kanalen mogelijk. Of het nu online, per post, folder, in de winkel of door-to-door is, wij weten je doelgroep precies te vinden. Effectief en efficiënt nieuwe klanten werven. Dat noemen we prospect targeting 2.0.

segmenteren-1.svg

Segmentatie voor de juiste doelgroep

Segmenten zoals 'jongeren' of 'Amsterdammers' kunnen gemakkelijk worden ingevuld op basis van uw productdefinitie en marktgebied. Wanneer u inzicht wilt in groepen zoals 'risiconemers' en 'risicomijders' of wilt achterhalen wat de kanaalvoorkeuren zijn van uw potentiële klanten, blijkt definiëren lastiger.

doelgroep-analyse.svg

Maak gebruik van klantenbestanden

How often do we see mismatches of offline data to online audiences? Your clients deserve better! Customer data onboarding is the matching of two audience data sets: one, is the first-party CRM data set belonging to a marketer and the other, the digital data set of digitalAudience. The match process uses a common identifier or match key to link the records. This provides a fully privacy-compliant identity solution which can activate a distinct set of data-driven marketing use cases.

icon-2.svg

Conversie door een ideale kanalenmix

EDM adviseert u graag welke doelgroepen te bereiken, kanalen te combineren, welke data te gebruiken en zorgt dat leads en sales op de juiste manier in uw database terecht komen. Ons doel: U meer respons en betere conversie te laten realiseren, door het bereiken van de juiste doelgroep.

 

Verstand van data.
Gevoel voor marketing.