Converteren

Verhoog uw respons en verbeter uw conversie

Stapsgewijs werken wij met u naar het verhogen van uw respons en het verbeteren van de conversie en relevantie. Te beginnen met een doelgroepanalyse gericht op het profiel van uw doelgroep en de voorkeurskanalen. Vervolgens worden concrete doelen gesteld. Daarna selecteren wij uw doelgroep om te komen tot fase 4, respons analyse en evaluatie.

Stap 1: Doelgroep analyse

De basis vormt het analyseren van historische gegevens en gegevens van huidige klanten. Ook wordt er gekeken wat er in het verleden goed heeft gerespondeerd, via welke kanalen en wie uw respondenten waren. Het resultaat is een doelgroep profiel en informatie over kanaal voorkeuren.

Stap 2: Concrete doelen

Meer dan 20 jaar ervaring en expertise in zowel de business-to-business als business-to-consumer markt, zorgt dat EDM samen met u voor ieder gewenst kanaal (DM, TM, Inserting, E-mailmarketing) haalbare doelen kan definiƫren.

Stap 3: Doelgroep selectie

EDM heeft toegang tot uitgebreide consumenten- en zakelijke databases. Voor het omschrijven van socio-demografische doelgroep kenmerken tot het ontwikkelen van geavanceerde look-a-like modellen (gain charts). Resultaat en kwaliteit staat voorop!

Stap 4: Response analyses en evaluaties

Omdat verschillende factoren een bijdrage leveren aan het succes van een campagne, is het noodzakelijk resultaten te analyseren. Naast dat we u veel kennis op voorhand leveren ligt onze uitdaging in het maken van aantrekkelijke en betrouwbare afspraken en het creƫren van nieuwe testmogelijkheden om uw resultaten keer op keer te verbeteren.

Direct stappen ondernemen en uw respons verhogen?

Neem contact op met Sales Consultant Lucas Bos 030-600 20 00 of lbos@edm.nl

lucas-1.jpg
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.