Lead management

Hogere leadconversie door correcte
data en (klant)voorspellingen

Optimale conversie, beter rendement.

Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan klantenwerving, terwijl een derde van de leads goed is voor slechts 1% conversie. De oplossing voor een beter rendement zit in structurele leadverbetering en intelligente leadkwalificatie; de combinatie van correcte data en (klant)voorspellingen.

[HORIZONTALE LIJN]

afbeelding-lead-managament-2.jpg

Hoe lead management werkt

Door een lead database of CRM-systeem te koppelen aan de database van EDM, ontstaat er een actueel en compleet beeld van leads. Hierdoor stijgt de bereikbaarheid en wordt het contact relevanter. Deze succesformule is compleet met de toevoeging van leadkwalificatie en een klantwaardemodel. Hiermee voorspellen we de hoogst mogelijke responskans en brengen we in kaart hoe respons kan worden gerealiseerd. Dit alles wordt weergegeven in een gecentraliseerde rapportage zodat leadbronnen en –middelen beter beoordeeld en aangestuurd kunnen worden.

Meer weten? 

Benieuwd wat lead management voor jouw organisatie kan betekenen? Laat hiernaast je gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. 

Naam *
E-mailadres *
Telefoonnummer
Bedrijfsnaam *
 

Relevant nieuws

Meer nieuws