De kracht van on- en offline

E-mail
Een van de meest gebruikte kanalen is e-mail. Desondanks begaan organisaties regelmatig fouten bij het inrichten van mail campagnes, waaronder het niet valideren van eigen data. Wij helpen met het inrichten, uitvoeren en optimaliseren van een complete mailcampagne. Uw data wordt gevalideerd en het is optioneel om uw opgeschoonde data te matchen met onze database. Wanneer uw database up-to-date is bieden we twee opties: wij verzorgen de complete mailuiting of u levert eigen content aan. Het verzendproces nemen wij standaard voor onze rekening. Het verzenden van mailings maakt ons niet uniek, maar de wijze waarop we uw respons in kaart brengen maakt het verschil. 

Display Advertising
Display Advertising zorgt dat u middels bannering op diverse websites specifiek gedefinieerde doelgroepen kunt benaderen. Met een datagedreven Display advertentiecampagne kunt u zelfs altijd de gewenste doelgroep bereiken, ongeacht op welke website men zich bevindt. EDM biedt twee Display Advertising opties aan: wij zetten een audience (doelgroep) klaar in de gebruikte DSP (Demand Side Platform) óf EDM voert de volledige Display advertentiecampagne voor u uit. 

Download de productinformatie ‘Digital – Doelgroepbereik’

Alles over de belangrijkste on- en offline kanalen hebben we voor u op een rijtje gezet. Wilt u meer te weten komen over omnichannel campagnes en hoe u deze het beste kunt inrichten? Laat hieronder uw gegevens achter en ontvang per e-mail de uitgebreide productinformatie.

Voornaam *
Achternaam *
Bedrijfsnaam *
Functie *
E-mailadres *
Telefoonnummer *
 
afbeelding-website-doelgroepbereik-digital.jpg
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.