Klantinzicht

Klantinzicht

Klantinzicht biedt marketing managers, customer intelligence managers en marketeers de tools om beslissingen te nemen. Door uw klant, doelgroep en marktgebied te kennen, kunt u aanbod en boodschap volledig afstemmen op de behoeften van uw (potentiële) klanten. Dit resulteert in een hogere conversie op marketing campagnes, zowel ten behoeve van werving en ontwikkeling, als voor behoud.

Betere marketing en sales beslissingen beginnen bij de juiste inzichten. Die inzichten biedt EDM u door het analyseren van uw klantdata met behulp van geavanceerde statistische analyse- en datamining technieken. Uw waardevolle klantdata beperkt zich vaak tot adres- en transactiegegevens. Dit biedt een beperkt beeld. Om een zo compleet mogelijk 360º klantbeeld te krijgen, kunt u gebruik maken van de GeoMarktprofiel consumenteninformatie.

doelgroep-analyse-2.svg

GeoMarktprofieL

GeoMarktprofiel staat voor profielinformatie over Nederlandse huishoudens, postcode- of marktgebieden. Hiervoor maakt EDM gebruik van ons grootschalige lifestyle onderzoek en publieke en private databronnen. Van al uw (potentiële) klanten krijgt u informatie op het gebied van socio-demografie, lifestyle, psychografie en geografie. Deze consumenteninformatie kunt u gebruiken voor voorspellingsmodellen, klantprofielen, selecties en segmentaties. Met een volledig klantbeeld, kunt u uw activiteiten beter af stemmen op uw klant.

Lees meer

studio.svg

Studio

Studio is de database marketing oplossing van EDM waarbij het ontwerp, de datakwaliteit en het beheer van uw marketing database volledig kan worden geregeld. Uw ICT afdeling wordt hier niet mee belast en u kunt binnen enkele weken live zijn.

Lees meer

analyze-3.svg

Projectanalyse

EDM beschikt over een team van gespecialiseerde marketing intelligence experts. Zij bewerken en verwerken uw (klant) data tot concrete ingrediënten voor al uw marketing activiteiten. Voorbeelden hiervan zijn: inzicht in profielen en segmenten, voorspellingen en (geografische) visualisaties.

Lees meer

Verstand van data.
Gevoel voor marketing.