Leadmanagement

Leadmanagement

Het lead en sales management systeem LeadFlow met daarin onze kennis en ervaring van; database marketing, leadgeneration, datakwaliteit, telemarketing, e-mail marketing, affiliatie marketing en techniek, is door EDM zelf ontwikkeld. Met het gebruik van LeadFlow wordt het gehele dataproces uit handen genomen en kunnen campagne specifieke business rules worden ingesteld voor de opvolging van campagnes.

LeadFlow omvat 5 elementen voor een geautomatiseerd marketing proces:

  1. Optimalisatie van datastromen
  2. Verwerking respons van marketing campagnes en zorg voor efficiƫnte opvolging
  3. Inzicht en controle over alle data binnen de organisatie
  4. Beveiligde omgeving onafhankelijk van de ICT afdeling
  5. Naadloze aansluiting op CRM en financiƫle systemen

Diverse (inter)nationale organisaties gebruiken LeadFlow voor b-to-b en b-to-c campagnes. U haalt meer uit uw leadmanagement wanneer het dataproces en de data inkoop soepel verlopen waardoor tijd en budget bespaart wordt bij de leadgeneratie en/of de aansturing van verkoop- en wervingskanalen.

Meer weten over leadmanagement? Neem contact op met Lucas Bos 06 41 23 66 19 lbos@edm.nl


Verstand van data.
Gevoel voor marketing.