Wat speelt er bij EDM.

rf-edm-2017-3.jpg

DeMeter workshop "De klant" door Robert Feltzer

03-11-2017 | EDM

DeMeter (marketing vakvereniging voor en door marketeers) organiseert op 28 november een zestal november workshops! Robert Feltzer managing partner en head of data science van EDM, is verantwoordelijk voor de workshop: De klant!

Tijdens deze dag wordt antwoord gegeven op de vraag: Hoe kun je met data groei realiseren?
Deze vraag wordt tegen de onderdelen persona's, customer journeys, marketing automation, conversie optimalisatie, growth hacking en data science aangehouden. Er zijn in totaal 6 workshops waar de deelnemers er 3 kunnen kiezen. De workshops zijn interactief waarbij veel ruimte is voor vragen. Aan bod komen de volgende workshops:

  • Inspiratiesessie Conversieoptimalisatie & Persuasive design - Ruben de Boer, CRO Specialist bij Sanoma
  • Growth hacking – Inspiratie - Roel Engel, Business Consultant, Strategy and M&A bij Sanoma
  • Conversie optimalisatie van Customer Journey- Inspiratie - Martijn Steenbeek, datamarketeer bij SCOUPY
  • Inspiratiesessie Data Science - Jasper Oosterman, Data Scientist bij Sanoma
  • Workshop Marketing Automation - Joris van Wessem, CCO at Mi8
  • Marketing De klant - Robert Feltzer, Managing Partner and Head of Data Science bij EDM

"Iedere marketeer weet het. We moeten 'relevant' zijn voor de klant. Prima, maar hoe dan? Het antwoord op deze vraag zit verstopt in de 'Big Data', zegt men. 'Gewoon met een 360 graden klantbeeld.' Maar, bestaat dat wel? En waar begin je? Hoe kun je je klant leren kennen en welke keuzes moet je maken? Waar ga je naar op zoek en wat vertelt de data? Maar ook: welke valkuilen zijn er en mag het allemaal wel? Bezoek deze workshop en leer alles over de kern van de Big Data hype: wie is De Klant?"

Meer informatie over de Novemberworkshops is de vinden op de site van DeMeter.

Nieuwsoverzicht
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.