Wat speelt er bij EDM.

nieuwsbericht-automotive-seminar-algemeen.jpg

Automotive anno 2019: Blik op de toekomst

Tijdens het Automotive Seminar ‘Blik op de Toekomst’ op 28 november 2019 in de Fabrique te Maarssen, staat de toekomst van de automotive industrie centraal. Inspirerende sprekers delen hun visie op thema’s als de verandering in de relatie tussen media en bureaus, beter gepersonaliseerde communicatie met klanten, het inzetten van voorspellingsmodellen en een nieuwe kijk op het leveren van de optimale klantbeleving.
 
De automotive branche is in beweging. De auto heeft de afgelopen 100 jaar een transitie doorgemaakt van een technisch en praktisch product, naar een sociaal omarmd onderdeel van ons dagelijks leven. Een goede reden om daar met professionals en geïnteresseerden in de branche op in te zoomen.
 
Interessante sprekers
Grote namen komen gedurende de middag aan het woord:
  • Valéry Gresnigt, Head of Marketing Nederland bij Polestar;
  • Marco Boender, Chief Sharing Officer bij Fetch car sharing;
  • Jos van den Bergh, Directeur Mediamundo;
  • Wouter Smit, Data Scientist bij EDM;
  • Marcus Becker, Voorzitter Enquêtecommissie Concurrentie & Kartell, Bundestag Deutschland.
 
Na afloop van het seminar vindt er een heerlijke informele borrel plaats en is er de mogelijkheid tot karten.
 
Meld u kosteloos aan
Aanmelden voor het Automotive Seminar is kosteloos en mogelijk voor iedere automotive professional. Alle informatie is terug te vinden op de Automotive Seminar website.
Nieuwsoverzicht
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.