Wat speelt er bij EDM.

share-of-wallet.jpg

MEER VERZEKERDEN BINNEN ÉÉN HUISHOUDEN

22-09-2016 | EDM
Zorgverzekeraars hebben alleen in kaart wie er binnen dat huishouden bij hen verzekerd is. Partner en kinderen zijn vaak niet bekend. Hierdoor missen zorgverzekeraars de kans om een passend aanbod te doen voor het hele huishouden. Een aanbod dat het voor de consument overzichtelijk en financieel aantrekkelijk maakt om het hele gezin te verzekeren bij één en dezelfde zorgverzekeraar. Daarmee kan het klantaandeel (Share of Wallet) binnen het huishouden worden verhoogd naar wel 100%.

Met behulp van EDM kunnen zorgverzekeraars inzicht krijgen in de gezinssamenstelling van hun klanten. Dit betekent dat wanneer er maar één polishouder bekend is op een adres, de communicatie afgestemd kan worden op het hele gezin. Hiermee wordt een relevanter aanbod gedaan, welke kan leiden tot meer klantbehoud en het verhogen van de Share of Wallet.

Wilt u een gratis Share of Wallet analyse? Neem dan contact op met Sales Consultant Remco Pastoor 06-20 41 22 92

Nieuwsoverzicht
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.