Wat speelt er bij EDM.

digital-analytics-3.png

Sponsoring Digital Analytics congres

27-09-2016 | EDM
Robert Feltzer (Head of Data Science, EDM) zal om 10.20 uur een parallelsessie verzorgen met als thema: Integrating On-&offline, Data & Science. "De klant laat online en offline veel data achter. En al jaren wordt gesproken over integratie hiervan tot een volledig klantbeeld om omnichannel marketing te verbeteren, maar tot nu toe lukt dat slecht. Bij conversie optimalisatie wordt veelal alleen gekeken naar het clickpad van een bezoeker en mist het mensbeeld. En bij een e-mailcampagne kijkt men alleen naar de CRM data. EDM presenteert de oplossing voor dit probleem: gedragsprofielen en offline (demografische) data waarmee online bezoekers nauwkeurig in kaart worden gebracht en waarmee een offline conversie attributiemodel mogelijk is".

Voorafgaand of na afloop van deze sessie verwelkomen wij u graag in onze sposnor lounge voor een nadere kennismaking. Kijk voor de aanmeld mogelijkheid en een overzicht van alle sessies op:

http://www.digitalanalyticscongres.nl/

Nieuwsoverzicht
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.