Over EDM

Over EDM

EDM BV is onderdeel van de EDM Media Group, met vestigingen in Nederland, Engeland en België. Daarnaast participeert de EDM Media Group in: EDM Digital Solutions, 360 United Media en Smart Data Services.

In 1995 richtte Gert-Jan Evers EDM Broking & Management op. Vanuit de visie "Think global, act local" werden tussen 2000 en 2007 in Engeland, Frankrijk, Duitsland en België kantoren geopend.

EDM groeit door en het jaar 2009 stond in het teken van de overname van Customer Intelligence specialist DDMS. In 2014 werd een grote stap gezet door de overname van Bisnode Nederland BV, voorheen WDM Nederland.



  • 1995 Oprichting EDM B&M
  • 1999 Start EDMMedia, Nederland
  • 2000 Start EDMMedia, Engeland, Duitsland en Frankrijk
  • 2004 Overname Beta Marketing BV (EDMData BV)
  • 2007 Start EDMMedia, België
  • 2008 Overname Teleknowledge Directory Service BV door EDMData
  • 2009 Overname DDMS
  • 2013 Fusie EDMMEDIA, EDMDATA en DDMS. Nieuwe naam: EDM
  • 2014 Aandeel in Mark&Mini
  • 2014 Overname Bisnode Nederland BV
  • 2015 Bisnode Nederland BV en EDM vormen samen EDM BV
  • 2015 Aandeel in Smart Data Services
  • 2016 Oprichting EDM Digital Solutions

Missie

EDM is dé partner die organisaties helpt te transformeren naar een data gedreven klantcontact. Hiermee vergroten die organisaties hun return on data.

Visie

De winnaars van de toekomst onderscheiden zich door de mate waarin ze in staat zijn een klant(data) gedreven dialoog aan te gaan. De consument wil direct en relevant in contact zijn met respect voor zijn privacy.

Strategie

Door het continu investeren in de kennis, geavanceerde technologie en betrouwbare data biedt EDM toekomstbestendige data gedreven oplossingen. Het hoog opgeleide en gemotiveerde team helpt organisaties met strategisch advies, het toepassen van datascience, het realtime beschikbaar stellen van data, het integreren van on- en offline data en het omnichannel bereiken van audiences.



Verstand van data.
Gevoel voor marketing.