Partners

ddma-grijs-geel-rgb-liggend.png

DDMA

DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing. EDM is aangesloten bij de DDMA en erkent en leeft de codes van de DDMA na. Naast het lidmaatschap voor de Nederlandse Branchevereniging beschikt EDM ook over een lidmaatschap voor haar vestigingen in België en Engeland bij de: BDMA en DMA.

privacy-waarborg.jpg

Privacy Waarborg

Het Privacy Waarborg is een keurmerk waarmee organisaties de consument en hun relaties kunnen laten zien dat zij op een juiste manier omgaat met persoonsgegevens in het toesturen van reclame.

EDM is in het bezit van het DDMA privacy waarborg 'Goud'.

motivaction.jpg

Motivaction

Motivaction is een fullservice onderzoeks- en adviesbureau. EDM werkt samen met Motivaction op het gebied van het Mentality segmentatiemodel, waarvoor is bepaald in welke mate elk Nederlandse huishouden aan het profiel van de verschillende Mentality- milieus voldoet. Meer weten over de segmentatiemodellen van Motivaction?

microstrategy-partner.png

MicroStrategy

MicroStrategy is wereldwijd leider in Business Intelligence-technologie en levert geïntegreerde rapportage-, analyse- en monitoringsoftware. EDM zet klantdata om naar informatie en maakt hiervoor gebruik van de MicroStrategy BI-tools.

postfilter-partner.png

Postfilter: Nationaal Post- & Overledenenregister

Postfilter maakt zich sterk voor de belangen van consumenten. De uitgangspunten van Postfilter zijn helder: commerciële communicatie moet kunnen, maar wél met respect voor de consument. Voor meer informatie over het Postfilter kunt u terecht op.

bel-me-niet.jpg

Bel-me-niet Register (stichting Infofilter)

Op 1 oktober 2009 is het Bel-me-niet Register opgericht. Het doel van dit register is het verminderen van irritatie bij telemarketing. Consumenten kunnen hun vaste en mobiele telefoonnummer inschrijven in het Bel-me-niet Register. Daarna mogen bedrijven hen niet meer benaderen met een telefonisch aanbod. Dat staat zo in de wet. Bedrijven moeten voordat ze gaan bellen, eerst controleren of niemand uit hun belbestand staat ingeschreven in het Bel-me-niet. EDM kan haar klanten helpen bij de registratie en het ontdubbelen met Bel-me-niet register.

dna.jpg

DNA - Database Network Associates

Een uniek pan-Europees netwerk van de database- en direct marketing experts. DNA is het netwerk van Europese deskundigen op het gebied van "data driven oplossingen voor de consument."

moa-partner.png

MOA

De MOA, Center for Information Based Decision Making Marketing Research is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek.

pkvo-partner.png

Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO)

EDM is een business partner van het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) dit platform verenigt professionals die bij willen dragen aan een klantgericht Nederland en belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Klantgericht Ondernemen en CRM.

PIM - Platform Innovatie in Marketing

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, Innovatie en technologieën.

autoriteit-persoonsgegevens-1.jpg

Autoriteit Persoonsgegevens

EDM voldoet aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. De persoonsgegevens die EDM verwerkt worden gemeld bij Autoriteit Persoonsgegevens.

rijksuniversiteit-groningen.jpg

RUG CIC

EDM is lid van RUG CIC (Rijksuniversiteit Groningen Customer Insights Center). Zij vertaalt wetenschappelijk gefundeerde klantinzichten op een heldere manier naar de praktijk.

klantenservicefederatie.jpg

KLANTSERVICE FEDERATIE

De Klantenservice Federatie is een vereniging in een snel ontwikkelend vakgebied. Op het gebied van communicatie zijn er volop technologische ontwikkelingen en de positie van klantcontact in organisaties wordt elke dag belangrijker.

Verstand van data.
Gevoel voor marketing.