Uw data
verdient
de beste bescherming

Privacy

Datakwaliteit

Meer klanten bereiken door het actualiseren van klant contactgegevens.

Lees meer

Klantinzicht

Hoger marketing rendement door inzicht in klant, doelgroep en marktgebied.

Lees meer

Doelgroepbereik

Meer respons en conversie door het bereiken van de juiste doelgroep.

Lees meer

Nieuws

War Child: win-win dankzij datagedreven marketing

20-05-2017 | EDM Daniel Broers | MarketingFacts

Steeds meer marketeers zien het verbeteren van de klanttevredenheid als de belangrijkste reden om data in te zetten bij marketing. Tom Zwollo is als fondsenwerver loyaliteit bij War Child verantwoordelijk voor het betrokken houden van de particuliere achterban en het vergroten van de inkomsten. Ook hij ziet het belang van data in de huidige manier van fondsenwerving en gelooft heilig in een win-winsituatie voor de donateur en de non-profit. Wij gingen in gesprek met Tom en zochten uit hoe War Child data inzet om hun donateurs betrokken de houden.

Lees meer

Stijn de Groen, KPMG: “Automotive sector is nog niet klaar voor Connected Car”

18-05-2017 | EDM

Stijn de Groen is Senior Consultant bij KPMG en gespecialiseerd in de automotive branche. Samen met zijn collega's heeft hij het rapport 'The connected car is here to stay' geschreven, waarin hij een advies geeft aan automotive professionals. Volgens KPMG is de winstgevendheid van het business model van het bouwen en onderhouden van auto's in de toekomst beperkt. Tijdens het Smart Data Automotive Seminar van EDM vertelt Stijn meer over wat dan wel winst brengt voor de branche. Wij vroegen hem vast een tipje van de sluier op te lichten van zijn presentatie op 8 juni.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.