Uw data
verdient
de beste bescherming

Privacy

Datakwaliteit

Meer klanten bereiken door het actualiseren van klant contactgegevens.

Lees meer

Klantinzicht

Hoger marketing rendement door inzicht in klant, doelgroep en marktgebied.

Lees meer

Doelgroepbereik

Meer respons en conversie door het bereiken van de juiste doelgroep.

Lees meer

Nieuws

“Laat naast de financiële winst, de maatschappelijke winst zien”

Als strateeg bij internationaal trend innovatie bureau Trends Active doet Aljan de Boer (1985) al jaren onderzoek naar millennials. Deze generatie van jonge mannen en vrouwen tussen de 22 en 37 jaar gedraagt zich namelijk tamelijk anders dan oudere generaties. Hoe ga je als marketeer hiermee om? Wij vroegen Aljan vast een tipje van de sluier op te lichten van zijn presentatie tijdens het Finance Seminar van EDM op 9 maart.

Lees meer

“De toegevoegde waarde zit in de kennis van transacties, niet meer in de uitvoering ervan”

Informatie is de drijfveer voor innovatie en organisaties kunnen de waarde die in data besloten ligt activeren en ten gelde maken. Arent van 't Spijker, partner bij Blinklane Consulting, kan putten uit praktijkervaring bij tientallen grote en kleine organisaties. Hier zal hij tijdens het Finance Seminar van EDM verder over uitweiden. Enkele vragen aan deze expert op het gebied van data en innovatie:

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.