In Utrecht hebben
ruim 3.000 huishoudens
3 of meer kinderen

doelgroepbereik

Datakwaliteit

Meer klanten bereiken door het actualiseren van klant contactgegevens.

Lees meer

Klantinzicht

Hoger marketing rendement door inzicht in klant, doelgroep en marktgebied.

Lees meer

Doelgroepbereik

Meer respons en conversie door het bereiken van de juiste doelgroep.

Lees meer
Marqt
Renault
Rabobank
Hartstichting
De Friesland Zorgverzekeraar

Nieuws

De 5 redenen waarom een marketeer moet segmenteren

Meer weten over uw klanten, relevanter communiceren en uw conversie significant verbeteren? Dat wil toch iedere marketeer! Het antwoord op de vraag hoe u dit het beste kunt bereiken, vindt u onder andere terug in klantinzicht, segmentatie en personalisatie. Meer over deze onderwerpen en hoe u dit gemakkelijk in de praktijk kunt brengen, leest u terug in dit blog.

Lees meer

Op naar een klantgedreven dialoog

23-05-2019 | EDM

Op 16 mei 2019 vond het vijfde EDM Smart Data Finance Seminar plaats in de bruisende startup hub B. Amsterdam. Het thema was dit jaar Data, tech en intelligence voor relevante communicatie. Vijf enthousiaste sprekers deden hun verhaal over de ontwikkelingen in de financiële sector. Aan de hand van praktijkcases lieten zij zien wat voor hen de kracht is van data. Wat werd er gedeeld en wat waren de belangrijkste take aways van deze middag? Je leest het hier.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.