In Utrecht hebben
ruim 3.000 huishoudens
3 of meer kinderen

doelgroepbereik

Datakwaliteit

Meer klanten bereiken door het actualiseren van klant contactgegevens.

Lees meer

Klantinzicht

Hoger marketing rendement door inzicht in klant, doelgroep en marktgebied.

Lees meer

Doelgroepbereik

Meer respons en conversie door het bereiken van de juiste doelgroep.

Lees meer

Nieuws

Programma Wattdag bekend!

17-11-2017 | EDM

Wat kan je verwachten op de Wattdag? Een afwisselende dag terug in de schoolbanken! Praktijkdocenten die tijdens deze back to school dag lezingen geven over donor journeys, donor en nalatenschappen acquisitie en de psychologie.

Lees meer

Vakdag-Wattdag 30 november

09-11-2017 | EDM

De Vakdag (fondsenwerving) gaat niet door en dat is een teleurstelling voor ons allemaal. We missen zo een moment om elkaar te ontmoeten, bij te kletsen en van elkaar te leren. Daarom hebben Ifunds, EDM, WWAV, Nassau Fundraising en Arjen van Ketel de koppen bij elkaar gestoken en besloten een collegemiddag voor u te organiseren. We nemen u mee langs data driven donor journeys, marketing automation, middle en major donor werving, het werven van nalatenschappen in 2018 en de psychologie van het fondsenwerven. Het definitieve programma wordt maandag 13 november bekend gemaakt, maar noteer deze datum alvast in uw agenda!

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.