In Utrecht hebben
ruim 3.000 huishoudens
3 of meer kinderen

doelgroepbereik

Datakwaliteit

Meer klanten bereiken door het actualiseren van klant contactgegevens.

Lees meer

Klantinzicht

Hoger marketing rendement door inzicht in klant, doelgroep en marktgebied.

Lees meer

Doelgroepbereik

Meer respons en conversie door het bereiken van de juiste doelgroep.

Lees meer

Nieuws

Zo meet Bever het effect van hun online campagnes op de fysieke winkels

Veel retailers willen het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline) inzichtelijk maken. Op die manier kunnen ze beter investeringsbeslissingen nemen én de ROI van een online kanaal beter berekenen. Hoe doe je dat? Door online en offline data te matchen. Wat het effect hiervan precies kan zijn, vertelt Erik Buis, Online Marketing Manager bij Bever.

Lees meer

EDM op klusbezoek bij kindercentrum De Ster

18-02-2019 | EDM

Op 31 januari is het volledige EDM team langs gegaan bij kindercentrum De Ster om de handen uit de mouwen te steken. De Ster in Vleuten is één van de kindercentra van Reinaerde gericht op kinderen met een ontwikkelingsachterstand of beperking.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.