Over ons

Voor organisaties die meer rendement willen halen uit data en dit
in willen zetten voor een data gedreven klantdialoog biedt EDM de
uitkomst. Onze experts luisteren, vragen, denken verder dan de
business case en bieden een oplossing op maat aan.

Alles voor datagedreven beslissingen en optimaal rendement. 

In 1995 legden we de basis voor datagedreven (direct) marketing in Nederland. Wat destijds begon met advies en listbroking voor goede doelen vanuit een zolderkamer in Haarlem, is uitgegroeid tot een toonaangevende speler op het gebied van doelgroepselecties ten behoeve van klantwerving en het optimaliseren en onderhouden van klantendatabases. Met onze expertise en ervaring helpen wij organisaties om datagedreven beslissingen te nemen en zorgen wij voor een optimaal rendement op klant- en marketingdata.

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

Missie

EDM is dé partner die organisaties helpt hun return on data te vergroten. We zien klantdata als middelpunt van de organisatie waarop gefundeerde beslissingen kunnen worden genomen en bedrijfsprocessen kunnen worden geoptimaliseerd. We ondersteunen in de transformatie naar datagedreven klantcontact. Privacy van de consument staat daarbij voor ons centraal.

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

De visie van EDM

Visie

Ons doel is om iedere organisatie te voorzien van handvatten die een klant(data) gedreven dialoog mogelijk maken. Wij geven klanten meer inzicht in de kwaliteit en waarde van hun eigen klantdata en helpen hen deze gegevens zo actueel en compleet mogelijk te houden, zodat zij klaar zijn voor een toekomst waarin een klant (data)gedreven dialoog nog belangrijker zal zijn dan nu. Ons uitgangspunt daarbij is dat de consument in controle dient te zijn over haar eigen data.

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]

[HIER KOMT DE HORIZONTALE LIJN]