Podcast: DDMA podcast serie
‘Shaping the future’

Ontdek de laatste ontwikkelingen in de data-driven marketingsector met de DDMA podcastserie: 'Shaping the Future'. In deze informatieve reeks worden actuele vraagstukken besproken zoals de aanstaande verdwijning van third-party cookies, de opkomst van Generative AI en de groeiende privacy-bewustwording bij consumenten.

Onze collega Lucas Bos (Managing director bij EDM) is samen met Ronnie van Nieuwenhoven (Data Analytics and Digital Marketing for Global Retail bij ING) host van deze podcastserie.    

Duik met hen mee in boeiende gesprekken met experts uit diverse vakgebieden, waarin elke aflevering een belangrijke trend van de komende 10 jaar onder de loep wordt genomen. Ontdek wat deze trends praktisch betekenen voor jouw organisatie en hoe je je erop kunt voorbereiden.

De eerste 2 afleveringen zijn inmiddels te beluisteren.

S2 – Aflevering 5

DDMA's Naomi van der Louw en Romar van der Leij benadrukken in deze podcast dat privacy gezien moet worden als een kans, niet als een risico. Ze delen in het interview inzichten over hoe privacy kan worden benut om data op een verantwoorde en toekomstbestendige manier toe te passen, en bespreken onderwerpen zoals de evolutie van privacy in de marketingsector en de perceptie van consumenten over privacy.

S2 – aflevering 6

In 2020 won de ANWB de DDMA Customer Data Award met hun personalisatiecase, die resulteerde in een vernieuwde architectuur en bedrijfscultuur. Lisette Gouda (C0E Lead Marketing Automation bij ANWB) bespreekt in het interview de impact, huidige status, waarde en toekomstplannen van deze succesvolle case. Inclusief inzichten over de juiste balans tussen generieke en gepersonaliseerde content en tips voor organisaties aan het begin van hun personalisatiereis.

Mis niets van 'Shaping the Future' - de DDMA Podcast. Te beluisteren via de DDMA website of via jouw favoriete podcast-app.