Cases

CRM Onboarding voor EMTÉ Supermarkten

EDM helpt EMTÉ Supermarkten haar vaste klantengroep – de Fijnproevers – om te zetten naar audiences en zorgt dat zij deze audiences kunnen relateren aan (offline) aankopen in de winkel. Het ‘Onboarden’ van Fijnproevers levert EMTÉ Supermarkten een stijging op in aantal winkelbezoeken, omzet op actieproducten en vollere winkelmanden.

Lees de EMTÉ case

probleemstelling-1.png

Renault: marketing zonder data is als rijden met je ogen dicht

EDM helpt Renault meer rendement te halen uit datagedreven communicatie. Het resultaat is dat de autofabrikant twee keer zoveel klanten werft dankzij het toepassen van klantprofilering en voorspellingsmodellen.

Lees de Renault case

1-renault-financiele-resultaten-2016.jpg

Dynamo Retail Group: retailen met data science en doelgroepprofielen

Iedere consument is uniek en heeft eigen behoeften. Gepersonaliseerde marketing is dan vaak het meest effectief, maar niet altijd haalbaar. De ideale oplossing om relevant te kunnen blijven communiceren is door klanten op te delen in doelgroepprofielen, oftewel klantsegmenten. In deze case leest u alles over hoe Dynamo Retail Group de eerste stappen zette richting retailen met data sciene en doelgroepprofielen. 

Lees de Dynamo Retail Group case

dynamo.png
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.