Wat speelt er bij EDM.

jhf-edm-2017-7.jpg

The next big thing on- en offline integratie op Digital Analytics Congres

28-07-2017 | EDM

MOA (center for marketing insights-reserach-analytics) organiseert op 11 oktober het tweede Digital Analytics Congres. Tijdens het congres worden drie thema's gepresenteerd: Analytics & Statistics, Personalisatie & Segmentatie en Effectief datagebruik binnen je organisatie Tijdens het congres verzorgt Jan Hendrik Fleury (Innovations en Partnerships manager) een lezing met als titel: The next big thing: on- en offline integratie.

Lees meer

Meer nieuws:

jelle-rietveld-1.jpg

Meer grip op uitstroom van klanten

22-07-2017 | EDM, Jelle Rietveld

Soms zeggen klanten na verloop van tijd hun abonnement op of doen ze geen aankopen meer. Herkenbaar? Een klant behouden is voordeliger dan een nieuwe klant werven. Interessant gegeven, maar hóe behoudt u een klant? Het begint met aandacht voor de klant, door te weten en te begrijpen wat er bij hem of haar speelt. Op het juiste moment denken aan een 'offer he can't refuse'. Dat is redelijk eenvoudig als u met elke klant persoonlijk contact onderhoudt. Maar het wordt een enorme uitdaging bij een database met duizenden klanten. Hoe voorziet u het moment waarop een klant van plan is om op te stappen?

Lees meer
ed-edm-2017-1.jpg

Vijf stappen voor informatiebeveiliging

13-07-2017 | EDM, Esther Dirkse

Nederland loopt internationaal voorop als het gaat om digitalisering. Maar is dat ook zo op het gebied van beveiliging? Volgens de Cyber Security Raad (CSR), een adviesorgaan met leden uit het bedrijfsleven, niet.

Lees meer
website-demeter-summer-school.png

DeMeter en EDM Summer School

05-07-2017 | EDM

DeMeter (platform voor jonge marketeers) organiseert ook in 2017 deDeMeter Summer School. Tijdens deze Summer School delen professionals kennis op hun vakgebied aan de hand van praktijkcases. Op donderdag 24 augustus verzorgen EDM en EDM Digital Solutions een tweetal Summerschools.

Lees meer
frank-de-beun-edm-2017-3.jpg

“Laat die GDPR maar komen. EDM is er klaar voor.”

27-06-2017 | EDM

Frank de Beun, managing partner EDM, over de recent behaalde ISO 27001-certificering.

In 2018 krijgen alle organisaties die met persoonsgegevens werken te maken met de General Data Protection Regulation (GDPR): de Europese wetgeving met als doel de gegevens van personen te beschermen. Uit recent onderzoek blijkt dat 61% van de bedrijven er nog niet klaar voor is. EDM wel. En dat is niet meer dan logisch. De dataspecialist uit Nieuwegein beheert, valideert en analyseert veel klantdata van de top 200 grootste adverteerders van Nederland. Privacygevoelige data, dus. "Met het ISO 27001-certificaat bewijzen we dat onze medewerkers veilig met die data omgaan", aldus Frank de Beun, managing partner EDM.

Lees meer
bv-certification-n-b-iso27001-50.jpg

Grootste dataspecialist van Nederland behaalt certificaat ISO 27001

19-06-2017 | EDM

EDM voldoet aan meest strenge ISO-veiligheidseisen voor data

Nieuwegein, 19 juni 2017 – EDM heeft het ISO-certificaat 27001 behaald. Deze certificering laat zien dat het bedrijf voldoet aan de meest actuele standaard voor informatiebeveiliging. De dataspecialist uit Nieuwegein beheert, valideert en analyseert veel klantdata van de top 200 grootste adverteerders van Nederland.

Lees meer
fotografie-etienne-mandos363-1.jpg

Connected Car katapulteert automotive branche naar een data driven toekomst

12-06-2017 | EDM | AG Connect

De tijd dat de automotive branche met de handen in de zij stond zodra het over data ging is voorbij. Retailers, banken en verzekeraars zijn al flink wat jaren in de weer met het extraheren van bruikbare informatie uit die onmetelijke berg data. Dealers, automerken en ook leasemaatschappijen zullen snel volgen. Jochem Pasman, Senior Manager bij KPMG en de drijvende kracht achter het team dat zich bezighoudt met digitale platformen, onderschrijft dat die passieve houding definitief tot het verleden behoort: "Met de introductie van de connected car klotst data straks over de plinten." Dit was één van de eerste van een serie interessante conclusies tijdens het Automotive Seminar van dataspecialist EDM.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.