Wat speelt er bij EDM.

afbeelding-geotypen-blog.jpg

De 5 redenen waarom een marketeer moet segmenteren

Meer weten over uw klanten, relevanter communiceren en uw conversie significant verbeteren? Dat wil toch iedere marketeer! Het antwoord op de vraag hoe u dit het beste kunt bereiken, vindt u onder andere terug in klantinzicht, segmentatie en personalisatie. Meer over deze onderwerpen en hoe u dit gemakkelijk in de praktijk kunt brengen, leest u terug in dit blog.

Lees meer

Meer nieuws:

nieuwsbericht-dqc.jpg

EDM en Human Inference aanwezig op Data Quality Conference

EDM en Human Inference nemen op 4 juni gezamenlijk aan de Data Quality Conference in Sportcentrum Papendal. Lees meer over het evenement en meld u aan. 

Lees meer
financeseminar2019-0387.jpg

Op naar een klantgedreven dialoog

23-05-2019 | EDM

Op 16 mei 2019 vond het vijfde EDM Smart Data Finance Seminar plaats in de bruisende startup hub B. Amsterdam. Het thema was dit jaar Data, tech en intelligence voor relevante communicatie. Vijf enthousiaste sprekers deden hun verhaal over de ontwikkelingen in de financiële sector. Aan de hand van praktijkcases lieten zij zien wat voor hen de kracht is van data. Wat werd er gedeeld en wat waren de belangrijkste take aways van deze middag? Je leest het hier.

Lees meer
nieuwsbericht-edm-woordenboek-mei.jpg

Het EDM woordenboek (deel 2): Persona’s, Mentality-model en Datakwaliteit

09-05-2019 | EDM 

Het is geen verrassing dat de wereld van data zeer divers is. Om te begrijpen wat data op marketinggebied voor uw bedrijf zou kunnen betekenen, is het belangrijk om meer te weten over alle termen en begrippen binnen het vakgebied. Daarom zijn we enkele maanden geleden gestart met het samenstellen van een lijst met relevante termen, die we vanuit verschillende perspectieven toelichten.

Lees meer
finance-seminar-nieuwsbericht-interview-roel.jpg

Inzet van data en digitale intelligentie bij Independer

02-05-2019 | EDM

Roel ter Brugge is Directeur Strategie & Projecten bij Independer en één van de sprekers tijdens het EDM Finance Seminar op donderdag 16 mei. Aan de hand van twee cases laat hij zien hoe in het zorg- en woondomein, data en digitale intelligentie kan worden ingezet om klanten beter en goedkoper te helpen én de markt te transformeren. Ter voorbereiding stelden wij hem alvast een aantal vragen.

Lees meer
finance-seminar-nieuwsbericht-interview-menno.jpg

Meer grip op financiën met Moneyou Go

25-04-2019 | EDM

We leven in een digitale wereld waarin geld uitgeven vrijwel frictieloos geworden. Té frictieloos misschien. Maar waar problemen ontstaan, verrijzen gelukkig ook oplossingen. Menno van Leeuwen is Head of Lower Financial Stress bij Moneyou (ABN AMRO) en één van de sprekers tijdens het EDM Finance Seminar op donderdag 16 mei. Wij stelden hem alvast een aantal vragen.

Lees meer
freestocks-org-540554-unsplash.jpg

De weg naar het gebruiken van een Customer Data Platform

16-04-2019 | Robert Feltzer

Data vertelt altijd iets over de behoeften en voorkeuren van een persoon en vormt de basis voor het (her)kennen, begrijpen en bereiken van klanten. Informatie is rijkelijk aanwezig in organisaties, maar te veel data kan u juist tegenwerken! Lees meer over hoe een Customer Data Platform kan helpen bij het linken en organiseren van beschikbare informatie.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.