Wat speelt er bij EDM.

bv-certification-n-b-iso27001-50.jpg

Grootste dataspecialist van Nederland behaalt certificaat ISO 27001

19-06-2017 | EDM

EDM voldoet aan meest strenge ISO-veiligheidseisen voor data

Nieuwegein, 19 juni 2017 – EDM heeft het ISO-certificaat 27001 behaald. Deze certificering laat zien dat het bedrijf voldoet aan de meest actuele standaard voor informatiebeveiliging. De dataspecialist uit Nieuwegein beheert, valideert en analyseert veel klantdata van de top 200 grootste adverteerders van Nederland.

Lees meer

Meer nieuws:

fotografie-etienne-mandos363-1.jpg

Connected Car katapulteert automotive branche naar een data driven toekomst

12-06-2017 | EDM | AG Connect

De tijd dat de automotive branche met de handen in de zij stond zodra het over data ging is voorbij. Retailers, banken en verzekeraars zijn al flink wat jaren in de weer met het extraheren van bruikbare informatie uit die onmetelijke berg data. Dealers, automerken en ook leasemaatschappijen zullen snel volgen. Jochem Pasman, Senior Manager bij KPMG en de drijvende kracht achter het team dat zich bezighoudt met digitale platformen, onderschrijft dat die passieve houding definitief tot het verleden behoort: "Met de introductie van de connected car klotst data straks over de plinten." Dit was één van de eerste van een serie interessante conclusies tijdens het Automotive Seminar van dataspecialist EDM.

Lees meer
ddma-onderzoek.jpg

OPROEP: ONDERZOEK NAAR DE STAND VAN ZAKEN IN DATA DRIVEN MARKETING

02-06-2017 | DDMA
Hoe volwassen is data driven marketing eigenlijk in Nederland? Hoe staan de bestedingen ervoor? Wat zijn struikelblokken en wat zijn de meest veelbelovende trends? Wat valt er te zeggen over de ROI? Ben jij ook zo benieuwd? Doe dan mee met het DDMA Data Driven Marketing Onderzoek en maak kans op een van de vijf kaarten voor de DDMA Data Dag op 23 november 2017!

Lees meer
smart-data-center.jpg

Smart Data Center Nieuwegein volledig verhuurd

03-06-2017 | Molenbeek Makelaars B.V.

Het Smart Data Center gelegen aan de Wattbaan 1 te Nieuwegein verwelkomt 3 nieuwe huurders. Datacollectief, Fourscouts en BusinessBuilding huren in totaal 800 m² kantoorruimte waarmee het gebouw van 4.000 m² volledig verhuurd is.

Lees meer
2-automotive.jpg

Externe data als smeermiddel om marketing te optimaliseren Deel 2: customer journey in de automotive

31-05-2017 | EDM Jan Hendrik Fleury | MarketingOnline

Externe data helpt je niet alleen om in contact te komen met potentiële klanten, maar ook om klanten te behouden. Deze zogenoemde third party data wordt door dataleveranciers aan bedrijven geleverd.

Lees meer
1-afbeelding-api-1.png

Externe data als smeermiddel om marketing te optimaliseren Deel 1: cross - en upsell voor automotive professionals

30-05-2016 | EDM Jan Hendrik Fleury | MarketingOnline

Data is niet voor niets een hype. Het stelt je namelijk in staat om het gedrag en de behoeften van (potentiële) klanten beter te begrijpen en daarop in te spelen. Veel marketeers weten nog niet dat externe data daarin het verschil kan maken. De data die jouw bedrijf bezit/verzamelt noemen we first party data. Maar helaas schiet die data voor sommige van je marketingambities tekort. Daarom zijn er dataleveranciers, die externe data leveren. Deze third party data helpt jou, als automotive professional, om je ambities op het gebied van marketing te verwezenlijken.

Lees meer
jan-hendrik-fleury-voorzitter-data-dialoog-ddma.jpg

Snel verbeteren customer experience: vier tips

22-05-2017 | EDM Jan Hendrik Fleury | AutoleaseWereld

Er is tegenwoordig steeds meer aandacht voor de customer experience (CX). De manier waarop klanten jouw bedrijf ervaren blijkt steeds belangrijker om onderscheidend te zijn. In 2017 wil 89% van de marketeers het verschil maken met het verbeteren van deze experience, zo blijkt uit onderzoek van Gartner. De klantbeleving heeft in veel gevallen te maken met strategische inzichten, maar toch kun je door een paar snelle aanpassingen al flinke verbeteringen behalen. Bijvoorbeeld door een slimme inrichting van je online formulieren. In dit artikel geef ik vier tips hoe je dit kunt aanpakken.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.