Wat speelt er bij EDM.

nieuwsbericht-cookies-ddma-2.jpg

HET NIEUWE ADVERTEREN: COOKIELOOS JE POTENTIËLE KLANTEN BEREIKEN

De wereld van cookies staat onder druk; zowel Safari als Firefox blokkeren volgcookies en ook Google heeft aangegeven cookies van derden automatisch te gaan blokkeren. Dit heeft gevolgen voor adverteerders en publishers, maar gelukkig zijn er genoeg andere manieren om potentiële klanten cookieloos te bereiken. 

Lees meer

Meer nieuws:

nieuwsbericht-marktplaats.jpg

Verander muren in deuren: hoe je in deze moeilijke tijd je klanten online kunt bereiken

Laten we er niet omheen draaien: door de huidige situatie zijn veel organisaties genoodzaakt om hun business creatiever te voeren of zelfs drastisch om te gooien. Toch hoeft dit niet funest te zijn voor je bedrijfsvoering, want de situatie biedt ook kansen. Lees de blog van Mark van Dam en kom te weten hoe je in deze moeilijke tijd je klanten online kunt bereiken. 

Lees meer
nieuwsbericht-merkloyaliteit-automotive.jpg

Brandswitchmodel brengt merkloyaliteit in kaart

Hoe goed zijn automerken in staat hun klanten te behouden ondanks de verlokkingen van andere merken? 

Lees meer
nieuwsbericht-emerce-100.jpg

EDM opnieuw in top 100 beste e-business bedrijven

Vandaag is de vijftiende editie van Emerce 100 verschenen en voor het tweede jaar op rij maakt EDM deel uit van deze lijst. 

Lees meer
nieuwsbericht-heel-nederland-verhuist-.jpg

Heel Nederland verhuist!

Ieder jaar verhuist 8% van de Nederlandse bevolking. Organisaties die middels perfect getimede en passende boodschappen de dialoog aangaan met verhuizende consumenten, hebben gegarandeerd een streepje voor. Rens Rohde vertelt hoe je precies kunt inspelen op dit belangrijke ‘switchmoment’ en waar je rekening mee moet houden. 

Lees meer
nieuwsbericht-ebook.jpg

Download het Automotive E-book

De belangrijkste bevindingen en grootste uitdagingen voor de automotive-industrie, hebben we gebundeld in het Automotive E-book. Met hierin onder andere de drie grootste uitdagingen voor de toekomst en een interview met Valéry Gresnigt, Head of Marketing Nederland bij Polestar. Lees verder en vraag het digitale boek aan. 

Lees meer
social-interview-raymond.jpg

“Het speelveld van mobiliteit verandert en automotive-organisaties hebben veel kansen om het spel te blijven spelen.”

Aan de start van dit nieuwe jaar kijken we samen met Raymond Ros, Product Manager Automotive bij EDM, naar alle kansen en mogelijkheden binnen deze bewogen en veelzijdige industrie en deelt hij zijn visie op het automotive jaar 2020.

Lees meer
Verstand van data.
Gevoel voor marketing.